Azad kooh آزاد کوه
 

 
about ECO_ADVENTURE & CLIMBING
 
 
   
 
Saturday, November 22, 2008
 
اي صبح
اي بشارت بيدار
امشب خروس را در استان آمدنت
سر بريده اند!


بهانه اي نمي خواهد سفر! اما بهانه كه باشدچه بهتر ! ديگر ماندن جايز نيست و چه خوشتركه سفر به غرب .به كوهپايه هاي دالاهو . شاه اباد و كرند و گهواره به بهانه هايي ساده واما دير ياب ! عيد خاوند كار و ديدار با پيروان يارسان .
خوابيدن در تراس خانه ي كا جلال مهربان و از هوش رفتن با نسيم و عطر بلوط زار . بيداري با ترنم طنبور مرادي و خوانش بارانه زيباي خانم نمازي .و بوي نان ساجي !
راستي باران! باران بربرگ هاي بلوط زرد و سرخ و هنوز گاهي سبز . ديدار اهل حق و ارادات و نياز شان در جم خانه و دست مشتاق ..... اين همه مشتاق چه بهانه خوبي دارند براي گرد هم نشستن و خواندن و دست افشاندن !
عباث
Comments:
درود
متن جذاب و خواندنی بود.ممنونم.
شاد و سلامت باشید
 
سلام
مدت زیادیه که خواننده مطالب جذاب وبلاگتون هستم.
لینک وبلاگتون رو در وبلاگ تازه تاسیسم گذاشتم.
http://www.xersha.blogspot.com
اجازه میدین از بعضی مطالب و عکس های وبلاگتون با ذکر منبع استفاده کنم؟
 
سلام
یک جایی تو یه صفحه ای ازم خواسته بودن تا بنویسم که بهترین استادم کی بوده و چرا.
نوشتم عباس جعفری. چون بهترین بود!
علی اسلام
 
دلم می خواست می توانستم سفر کنم.
سفر کنم به سرزمین های دور.
بروم آنجا که مردمانش مهربان تر باشند.
اما چه کنم که بسته پایم ...
 
Post a Comment

 

 
 
 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.  

Home