Azad kooh آزاد کوه
 

 
about ECO_ADVENTURE & CLIMBING
 
 
   
 
Saturday, May 03, 2003
 
بخدا من تنبل نيستم!! اين خبرچين خيلي زرنگه تا فهميد كه من نميتونم عكس ها رو بفرستم رو وب لاگ. زود رفت تو كامنت ها خبر رو نوشت و از اون جا كه من ميخواستم خبر رو با عكس بفرستم و نشد در نتيجه يك هيچ به نفع خبر چين !
اما صل خبر از اين قرار بود كه ما با چند تا اسكي باز نه بهتره بگم چند تا اسكي باز ميرفتن خارج از پيست به منم گفتن بيا و ما هم كه اصولا به هر برنامه سر بالايي ! سر پاييني! نه نمي گيم لبيك و زديم به راه كه اتفاقا برف خيلي سر صبح يخ زده بود و ماهم كه ترسو و هميشه هم ياد گرفتيم اندازه خودمون باشيم !!زياد مثل اون حرفه اي ها كه جلومون بودن تند نرفتيم و به بهانه عكاسي از آخر سر ميخورديم كه يعني اسكي . داشتيم رو خط الراس از چشم انداز كوه هاي البرز عكاسي ميكرديم كه با تجربه ترين اسكي بازمون كه سال ها مربي تيم ملي و عضو تيم ملي هم بود شوس كرد رفت پايين و هنوز دومي خودشو جمع نكرده بود كه اولي رو يخ تعادلش به هم خورد و ..... بعد يه عالمه آتل بندي و تبادل نظر هاي متفاوت بالاخره رسيديم به قله و برانكارد و سرسره تا دكتر كه به نظر من منيسك بابا پاره شد ه بود و گچ گرفتن و رفتيم يعني اومديم تهرون و ديدني تر قيافه ماها بودوسط اون همه پرستار و مريض با لباس هاي رنگ و وارنگ كوهنوردي و شنيدم كه يكي پشت سر خبرچين پرسيد از بغل دستيش اينا اينجا چيكار ميكنن و اون يكي گفت فكر كنم دارن فيلم محله برو بيا بازي ميكنن!. به سن من كه اين فيلم قد نمي ده اما گويا خبر چين ميدونسته كدوم فيلمو ميگن ! بعدشم خبرچين ميگفت به خير گذشت و من مي پرسم : يعني چي كه به خير گذشت ؟ شما ميدونين يعني چي ؟!؟

عباث !
Comments: Post a Comment

 

 
 
 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.  

Home