Azad kooh آزاد کوه
 

 
about ECO_ADVENTURE & CLIMBING
 
 
   
 
Wednesday, November 06, 2002
 
اول بنا نبود که بسوزند عاشقان
بعدا بنا شد که بسوزند عاشقان
!!


راستش قرار نبود وارد اين ماجرا ها شوم بهتر است بگويم تجربه آزاد كوه كاغذي !براي هفت پشتم بس بود اينجا را پيدا كرده بودم تا براي خودم يواشكي دلي دلي كنم ! اما امان از رفيق بد و .....وسوسه كوه هاي بلند .از او ن طرف هم كه حرف نشخوار آدميزاده و تازه ميگن حرف حرف مياره اونم حرف كوه كه ما هنوز به كمپ اولش نرسيده ميزنيم به قله ها !!
دو باره دارم فكر ميكنم يا اين صفحه رو ببندم و برم دنبال همون سر بالايي ها !!يا هم اينكه فقط بسنده كنم به نوشتن اونچه اين همه سال ننوشتم( البته نوشتن و چاپ نكردن ) و فقط عين راديو ايران يه طرفه هر چه دلم خواست بگم !!اما از يه طرف ديگه ميبينم كه دوستان از اين پنجره براي گفتن حرف هايي دارن استفاده ميكنند كه طرحش حياتي است حداقل براي اين ورزش و شايد براي اينكه عليرغم داشتن خوشبختانه چند مجله و تعداد زيادي بولتن جايي براي از اين دست حرف ها نيست يكي ميگفت كه براي درج يك مطلب حاضر شده بود پول رپرتاژ اگهي رو هم بده تا يك مطلب انتقادي رو توي يه مجله كوهنوردي چاپ كنه اما اونا قبول نكرده بودن و ناچار رو آورده بود به كيهان و چند تا مجله عمومي ورزشي كه البته تو اين دوره ديگه كوهنوردا كمتر سراغ اين نوع مجلات ميرن و ترجيح ميدن مطالب تخصصي ورزش خودشونو تو مجلات تخصصي رشته خودشون بخونن.در هر حال تلاش من اين است تا نخست هم كلامي براي گفتن در اين نوشته ها بيابم و ديگر اينكه کمي { لطفا کمي دقت كنيدفقط كمي }هم به موضوعاتي بپردازم كه متاسفانه جايي براي درج آن ها نيست كه اتفاقا از اين دست مطالب دوستان در اين چند وقت برايم فراوان فرستاده اند . و ديگر اينكه برخي از دوستان خواسته اند تا بخش تكنيكال فصلنامه آزاد كوه را دو باره راه اندازي كنم . مشكل اينجاست كه اين بحث ها به شدت دارد تخصصي ميشود و در نتيجه درج آن ديگر جا و حوصله اي براي خواننده باقي نميماند ضمن اينكه يادتان باشد خواندن اين گونه مطالب طولاني در كامپيوتر مرسوم نيست !پس اگر چنانچه نكته فني به ذهنتان رسيد كه دانستنش براي ديگران مفيد بود آنرا برايم بفرستيد تا با نام خودتان درج كنم من هم اگر مطلب تازه اي يافتم برايتان خواهم نوشت البته اگر يافتم !براي اينكه در مورد هر مطب بتوانيد اظهار نظر كنيد آخر هر مطلب يك comments گذاشته ايم که با کليک کردن روي آن ميتوانيد همانجا نظراتتان را برايمان بنويسيد ! و يک ناگفته يک بار گفته اما پريده !! هم اينکه بخشي از زحمات اين مجله الکترونيکي به گردن دوستم علي پارسايی‌ افتاده که هر بار ازش تشکر کرديم با فروتني گفته که خودم دوست دارم اين کارو بکنم و تشکر لازم نيست و ما هم ديگه هيچي نگفتيم !
با احترام
عباس جعفري

11:23 AM
Comment )

Comments: Post a Comment

 

 
 
 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.  

Home