Azad kooh آزاد کوه
 

 
about ECO_ADVENTURE & CLIMBING
 
 
   
 
Friday, November 29, 2002
 
پرسيدم : چند سال است که به کوه ميروي؟

گفت: ۳ ماه است اما دماوند را سرعتي چهار ساعت و بيست دقيقه بالا رفتم!!
با خودم فکر کردم پس نتوانسته سر ر اه احوال مش احسان را بپرسد که کمر دردش خوب شد يا نه !باز فکر کردم حتما تو راه وقت نکرده تا ببينه آب چشمه اي که از سرخه لت مياد هنوز به چادر نشين ها ميرسه يا بازم قطع شده و گوسفندا تشنه اند .با اين وضع حتما وقت نکرده ببينه آبشار يخي هنوز قنديل هاش تو نور آفتاب عصر دماوند ميرقصند درست اون موقعي که يه دسته قوچ وحشي ميان تا برن تو کافر دره شبو صبح کنن راستي اصلا اون ميدونست کافر دره کجاست !!مش احسان کيه ؟و سرخه لت کجاست ؟ عسل هاي کندوي اسپيران را کي ميارن براي فروش !؟
داشتم فکر ميکردم که اون پرسيد : شما تو مجله کوه آشنا ندارين رکوردمو ثبت کنم . آخه از وقتي آقا جلال مرده يکي بايستي جاشو بگيره !!
.....................سر بر ميگردانم ! دماوند از پشت دود ومه لبخند ميزند !!

عباس
Comments: Post a Comment

 

 
 
 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.  

Home